woensdag 20 februari 2019

Magis me too puppy

Bestel online of kom langs! Designdeals van deze week. Dé Magis webshop van Nederland. Op zoek naar een Magis Puppy? U krijgt direct een bevestiging.


De Magis Puppy is ontworpen door Eero Aarnio en is onderdeel van de Me Too collectie van Magis. Deze collectie is speciaal voor de allerkleinsten. Over de hele wereld worden (kinder)kamers opgevrolijkt met dit hondje, die door zijn simplistische design ook een stijlvolle woonaccessoire in je interieur is. De abstracte plastic hond Dalmatian Puppy is een product van de Finse ontwerper Eero Aarnio voor de Me Too Collection van Magis en is een vooruitgang van de beroemde Puppy door dezelfde ontwerper.


Hier heeft de schattige Dalmatian Puppy een zwart-wit gevlekte look en deze past heel goed! Haal een schattig hondje in huis met deze Puppy ! De Puppy heeft een energieke uitstraling met een abstract design, waardoor kinderen hem er leuk vinden. Daarnaast staat de Puppy ook erg goed als decoratief element in menig interieur. Ook dan is de Puppy een geschikte aankoop. Ten slotte is de Puppy ook te gebruiken als kinderstoel.


Zowel voor binnen als buiten. Verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen. Je helpt niet alleen anderen door jouw ervaringen, maar ook maak je kans op 10- shoptegoed van Frank.


Puppy magis me too van ontwerper eero aarnio. Decoratief en functioneel kinderstoeltje. Kleur groen, maat m (h 45x b 34x d 55).


Magis me too puppy

Alles voor het interieur voor de jongste generatie maar ook geweldige eye-catchers voor een speels interieur. Kenmerkend is de welbekende Puppy dat met hetzelfde gemak decoratie kan zijn als zijn functie als speelse kinderstoel. Magis - Ontdekken nu hoogwaardig design en moderne lifestyle bij design-bestseller. De Me Too Puppy - Hond werd door Eero Aarnio voor Magis ontworpen.


Deze hond is een echte kindervriend. Hij is gemaakt van polyethyleen en vrijwel onverwoestbaar. De kinderen kunnen met hem spelen, maar ook op hem zitten. Een leukere kinderstoel is er bijna niet. Het polyethyleen hondje is onverwoestbaar en kan overal mee naartoe worden gesleept.


Magis me too puppy

De decoratieve, design pup is een geweldige kinderstoel en kan prima tegen een Hollands buitje! Alle Magis Woonaccessoires uit voorraad leverbaar. Het kan fungeren als kruk of als een leuk accessoire in de woonkamer, kinderkamer of zelfs voor in de tuin.


De zachte ronde vormen van de puppy maken het een ideale toevoeging aan een hedendaags interieur. User experience and to improve the services of Magis S. User navigation on our Website. Magis Me Too Puppy is een echte allemansvriend!


Magis me too puppy

If the User continues browsing, this will amount to acceptance of such cookies. To learn more, see the Cookie Policy of Magis S.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts