woensdag 31 oktober 2018

Keramiek beelden

Boeddha long face hoogte 70cm. Je zocht naar: keramiek beelden ! Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd zijn. Het maakt niet uit waar je naar zoekt of waar op de wereld je woont, ons wereldwijde platform vol verkopers kan je helpen met het vinden van unieke en betaalbare opties.


Laten we aan de slag gaan! Atelier Mattee, het verwerken van klei tot een mooi keramiek beeld.

Geen behoefte aan Woorden In Stilte Groeien Vriendenharten Naar Elkaar toe. Dit wordt bijvoorbeeld toegepast op boren. Na het volgen van een workshop helemaal enthousiast, nu dus ideeën verzamelen.


Keramiektuinen galerie Harwi, 20. Wie weet komt het r ooit van om zelf. Met behulp van zijn handen, zijn inspiratie en een stuk klei, boetseert de kunstenaar een beeld , waarvan er geen tweede op de wereld is. Kunst adeau, of informatie over technieken.


Leveranciers en cursussen. Om van klei tot keramiek te komen zijn dan ook diverse stappen mogelijk en vele variaties in de uitvoering.

Zo kan je handmatige een beeld opbouwen uit een brood studieklei, aardewerk of porselein gieten in gipsen gietmallen, of vazen van draaiklei op een pottenbakkersschijf vervaardigen. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Dat geldt zeker voor de handgemaakte keramiek beelden die ik maak. Voor anderen lijken ze misschien afgeschreven maar voor mij zijn het pareltjes! Van die beelden , kopjes en schalen maak ik mallen.


Via de website kunt u contact opnemen om een afspraak te maken. Verschillende kleine beelden zijn via de website te bestellen. Dit zijn kleinere beelden die via de post verstuurd kunnen worden. Neem gerust contact met ons op.


Door het keramiek echter toe te passen als een dunne laag op een ander, taaier materiaal (zoals staal) kunnen de beste eigenschappen van beide worden gecombineerd (de slijtvastheid van het keramiek en de buigzaamheid van het metaal). Nadat de klei geheel bewerkt, gevorm gedroogd en gebakken is, ontstaat keramiek. Wat een beeld van keramiek zo uniek maakt, is dat deze kunstwerkjes perfect weerspiegelen dat ze met de hand gemaakt zijn. Geen enkel beeld is exact hetzelfde.


Downloads Waterurn bv is sinds jaren de trotse. Mijn beelden beelden voornamelijk menselijke figuren uit met een portie humor in de details! Ook voor een ludiek portret weten mensen me steeds meer te vinden.


Zolang ik inspiratie heb is mijn kleilust niet te temmen! Mail me gerust voor meer informatie over mijn werk.

Het werken met klei en het creëren van beelden is fantastisch. Wij voeren Duncan, Gare, Mayco. De workshops open inschrijving keramiek gaan door vanaf personen.


Alle workshops zijn inclusief materialen zoals klei, engobes en bakkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts