woensdag 29 maart 2017

Boekenkast indelen

Kasten zijn onmisbaar in úw Huis. Profijt Meubel helpt jou graag bij het vinden van de juiste inrichting. Stel zelf uw droombank samen. Combineer uw bank met fauteuils.


BILLY boekenkasten en nog veel meer.

Kwalitatief, functioneel en betaalbaar design voor iedereen. Mooi wonen en altijd verrassende acties. Alle boekenkast online bestel je eenvoudig en snel op beslist. Mijn moeder zegt altijd dat het “intelligent” staat om een boekenkast in je woonkamer te hebben.


Ik vind het altijd erg dubbel, ik lees erg graag en laat dit dan ook graag zien, maar de boekenkast is nogal een object in je woonkamer en oogt snel rommelig. Vandaag laat ik je zien dat dit voornamelijk te maken heeft met hoe je de kast indeelt. Denk aan genres zoals thriller, humor of historie, non-fictie (biografieën, interieurontwerp).

De boekenkast restylen binnen een uur: zó doe je dat! Hoewel open kasten en boekenplanken een ruimte echt sfeer en karakter kunnen geven, zit er ook een nadeel aan. Je kunt niet zomaar de deurtjes dichtslaan. Dat betekent dat je extra goed moet nadenken over de inrichting van die kast of plank. En dat is eigenlijk best wel jammer!


Gelukkig is het nooit te laat om het tij te keren en komen wij met inspirerende boekenkast ideeën die jij vast wel in huis toe kunt gaan passen. Vandaag deel ik handige tips om je boekenkast te organiseren! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar binnenkort wordt het tijd om onze boekenkast eens onder handen te nemen.


Zoveel boeken en totaal geen overzicht. Dat zorgt voor chaos, want dan weet ik niet wat ik nog wil lezen en wat deel uitmaakt van een serie. Bij de inrichting van een open kast geef je een deel van jezelf bloot.


Zo zorg je dat-ie er op zijn best uitziet. Mijn kasten zijn nu ook behoorlijk chaos. Voornamelijkomdat ik echt een beetje ruimtegebrek begin te krijgen (meh).


Gelukkig heb ik pas een groot aantal boeken weggedaan (zeker een hele plank!), dus heb ik weer wat speling.

Welkom op eigenontwerpkast. Bent u op zoek naar dé kast op maat die voldoet aan al uw eisen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij maken kasten precies op. Wees niet te streng voor jezelf en zet vooral spullen die jij mooi en waardevol vindt in de open kast.


Je hoeft niet alleen boeken in een boekenkast te zetten of servies in een servieskast. Geef je interieur een persoonlijke toets. Boekenkasten online bestellen. Kies uit 3producten vanaf € 299. In dit artikel geven we een aantal tips waarmee je jouw boekenkast goed inricht.


Je boekenkast sorteren op alfabet ligt voor de hand en is een zeer eenvoudige manier om het overzicht te bewaren. X BOEKENKAST LEUK INRICHTEN. Ok, ik denk dat de titel van dit artikel enige uitleg vereist. Je ziet ze wel vaker, van die plaatjes van boekenkasten die perfect zijn ingedeeld. Qua kleur, vorm, inhoud: alles (ofja eigenlijk vooral boeken dus).


Tijdens het indelen van mijn boekenkast heb ik echter enkele dingen ontdekt, en wel het volgende: Het is bizar veel werk om boeken bij elkaar te zoeken die even hoog zijn. Je hebt véél meer boeken dan je je eigenlijk realiseert. Het indelen van een kast doe je niet in één keer. Of het nu een echte grote kast is of een geïmproviseerde versie met verschillende planken onder elkaar. Een boekenkast in je huis staat altijd fantastisch!


Het geeft je huis meteen een luxe en stijlvolle uitstraling. Vroegere interesses, speciale herinneringen en geplande reisjes getuigen van het leven en persoonlijke ontwikkeling. Kinderboeken, stripboeken, jeugdboeken en klassiekers van de literatuur – welke schatten je ook bezit, vele ervan zijn het waard om te bewaren. Via deze pagina vind je alle links naar onze handige planners.


Zo kan je eenvoudig je eigen droomontwerp voor je keuken, badkamer, slaapkamer, woonkamer. Laat je door Homeinspireren! Bij ons is voor elke stijl en budget wat wils.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts